Ebok - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PWiK w Zgorzelcu

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Korzystanie z portalu e-BOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez spółkę, którzy zawarli ze spółką umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.
Logowanie do eBOK jest już dostępne na dedykowanej stronie:

Do założenia konta dostępowego wymagane jest podanie danych umieszczonych na ostatniej fakturze. Następnie otrzymają Państwo wiadomość drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, z tymczasowym hasłem dostępu, które należy zmienić po pierwszym zalogowaniu. Pomyślna rejestracja umożliwi dostęp do funkcjonalności platformy.

W ramach tej usługi uzyskają Państwo szybki dostęp do informacji dotyczących indywidualnych kartotek, w tym:

  • aktualnego stanu konta,
  • składników i wysokości opłat, terminów płatności,
  • stanów liczników poboru wody,
  • numeru rachunku bankowego do wpłat.

Ważnymi korzyścią z funkcjonowania e-BOK są:

  • łatwy dostęp do e-Faktury z możliwością jej podglądu bez konieczności drukowania,
  • wgląd w swoje należności i salda,
  • bieżące monitorowanie zużycia wody,
  • elektroniczne podawanie stanu wodomierza.

eBOK jest intuicyjnym i przystępnie zaprojektowanym narzędziem mającym za zadanie ułatwić Państwu kontakt z PWiK “NYSA”, które liczy na szerokie zainteresowanie wśród mieszkańców i już dziś serdecznie zaprasza do korzystania.

Wszelkie informacje związane z rejestracją do eBOK można uzyskać w Dziale Obsługi Klienta

(tel. 75 645 68 80 – 83).