Deklaracja dostępności
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „NYSA” Sp. z o.o. w Zgorzelcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „NYSA” Sp. z o.o. w Zgorzelcu .
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Zamieszczone na stronie aktualności w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyż zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny.
- Tabele umieszczone na stronie mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyś ich struktura nie umożliwia pełnego dostosowania tabel do czytników ekranu
- Multimedialne elementy wizualne nie posiadają audio deskrypcji.
- Umieszczone filmy pochodzą z serwisów DailyMotion, Facebook oraz You Tube i nie mają dołączonych napisów dla osób niesłyszących.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez www.zgodniidostepni.org. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu.
Skróty klawiszowe
- Pierwsze naciśnięcie klawisza TAB spowoduje wyświetlenie menu nawigacyjnego poszczególnych sekcji witryny. Każde kolejne naciśnięcie TAB pokazuje następną pozycję.
- przejść do wybranego obszaru serwisu, przez naciśniecie ENTER
- SHIFT + TAB, aby wrócić do poprzedniej sekcji.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić doMałgorzata Śrutka — mailowo poczta@pwik.zgorzelec.pl lub telefonicznie 75 645 68 60.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie, podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
ul. Boh. Getta 1a, 59-900 Zgorzelec
Budynek Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji „Nysa” Sp. z o.o. przy ul. Boh. Getta 1a w Zgorzelcu, usytuowany jest na wzniesieniu, dojście i dojazd od strony ul. Boh. Getta. Możliwość dojścia od strony ul. Okrzei. W wydzielonej części budynku zlokalizowane jest Biuro Obsługi Klienta (BOK), dostępne dla interesantów. Przed budynkiem znajduje się jedno miejsce parkingowe. Na terenie przedsiębiorstwa wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W odległości około 100m od budynku znajduje się parking ogólnodostępny z większą ilością miejsc. Wejście główne bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, wyposażone w podjazd dla wózków, drzwi jednoskrzydłowe rozwierne, klamka i pochwyt usytuowane na dogodnej wysokości. Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się tylko na parterze. W budynku oznaczone drogi ewakuacyjne, korytarze o odpowiedniej szerokości bez barier pionowych. Brak windy. Do budynku można wejść z psem asystującym.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Opis dostępności komunikacyjnej:
W Dziale Obsługi Klienta zamontowano i odpowiednio oznaczono pętlę indukcyjną stanowiskową, wspomagającą osoby słabosłyszące, posługujące się aparatem słuchowym.
Brak usługi tłumacza języka migowego.