Deklaracja dostępności

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „NYSA” Sp. z o.o. w Zgorzelcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „NYSA” Sp. z o.o. w Zgorzelcu .

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Zamieszczone na stronie aktualności w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyż zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny.
  • Tabele umieszczone na stronie mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyś ich struktura nie umożliwia pełnego dostosowania tabel do czytników ekranu
  • Multimedialne elementy wizualne nie posiadają audio deskrypcji.
  • Umieszczone filmy pochodzą z serwisów DailyMotion, Facebook oraz You Tube i nie mają dołączonych napisów dla osób niesłyszących.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez www.zgodniidostepni.org. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu.

Skróty klawiszowe

  • Pierwsze naciśnięcie klawisza TAB spowoduje wyświetlenie menu nawigacyjnego poszczególnych sekcji witryny. Każde kolejne naciśnięcie TAB pokazuje następną pozycję.
  • przejść do wybranego obszaru serwisu, przez naciśniecie ENTER
  • SHIFT + TAB, aby wrócić do poprzedniej sekcji.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić doMałgorzata Śrutka — mailowo poczta@pwik.zgorzelec.pl lub telefonicznie 75 645 68 60.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie, podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

ul. Boh. Getta 1a, 59-900 Zgorzelec

Budynek Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji „Nysa” Sp. z o.o. przy ul. Boh. Getta 1a w Zgorzelcu, usytuowany jest na wzniesieniu, dojście i dojazd od strony ul. Boh. Getta. Możliwość dojścia od strony ul. Okrzei. W wydzielonej części budynku zlokalizowane jest Biuro Obsługi Klienta (BOK), dostępne dla interesantów. Przed budynkiem znajduje się jedno miejsce parkingowe. Na terenie przedsiębiorstwa wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W odległości około 100m od budynku znajduje się parking ogólnodostępny z większą ilością miejsc. Wejście główne bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, wyposażone w podjazd dla wózków, drzwi jednoskrzydłowe rozwierne, klamka i pochwyt usytuowane na dogodnej wysokości. Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się tylko na parterze. W budynku oznaczone drogi ewakuacyjne, korytarze o odpowiedniej szerokości bez barier pionowych. Brak windy. Do budynku można wejść z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Opis dostępności komunikacyjnej:

W Dziale Obsługi Klienta zamontowano i odpowiednio oznaczono pętlę indukcyjną stanowiskową, wspomagającą osoby słabosłyszące, posługujące się aparatem słuchowym.

Brak usługi tłumacza języka migowego.